جوجه شترمرغ

امروزه پرورش جوجه شترمرغ یکی از راه های درآمدزایی با بازده بالا می باشد که توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. برای پرورش این پرنده شگفت انگیز می توان با خرید مولد اقدام به جوجه گیری و یا با خرید جوجه و پرورش آن به سود بالایی دست یافت. بهتر است خرید خود را از مراکز و نمایندگی های شناخته شده انجام داده تا از هر نظر اطمینان خاطر داشته باشید.

جوجه شترمرغ

نمایندگی های فروش جوجه شترمرغ

همانگونه که بیان کردیم جوجه شترمرغ را می توان از نمایندگی های با سابقه و مطمئن خریداری کرد. اکنون با یک سرچ ساده در اینترنت با بسیاری از فروشندگان مواجه می شوید اما پیش از خرید باید از سلامت و کیفیت بالای محصول خود اطمینان حاصل کنید.
برای آنکه بتوانید خریدی مطمئن با قیمت مناسب انجام دهید ما موارد زیر را برای خرید پیشنهاد می کنیم:

  • نمایندگی های مجاز خرید و فروش محصولات شترمرغ
  • سایت های اینترنتی معتبر و شناخته شده
  • فروشگاه هایی که در ازای خرید شما تضمین سلامت می دهند.
  • فروشندگان از تولید به مصرف که علنا با حذف واسطه ها محصول را با قیمت مناسب تری عرضه می کنند.
  • مزارع دارای پروانه بهداشتی و مجوز که اقدام به فروش محصول خود می کنند.

جوجه شترمرغ

نکات مهم درباره تغذیه جوجه شترمرغ ها

اصلی ترین معیار برای پرورش جوجه شترمرغ ایرانی تغذیه آن هاست. می بایست با خریداری بهترین و با کیفیت ترین خوراک به تغذیه جوجه شترمرغ ها پرداخت تا از بیماری آن ها جلوگیری به عمل آورد تا پس از طی زمان مشخصی شترمرغ پرورش یافته آماده عرضه به بازار بدست آید.
پیشنهاد می گردد که تغذیه جوجه شترمرغ زنده در بستری سیمانی، حصیری و یا در بستر گونی مانند انجام پذیرد. این بستر به طور مرتب باید شست و شو شود تا از انتقال هرگونه بیماری به جوجه ها جلوگیری به عمل آید.
پرندگان به طور معمول غذاهای مرطوب را بیشتر از غذاهای خشک دوست دارند ولی درنظر داشتن این موضوع که خوراک های مرطوب زودتر فاسد می شوند نیز نباید فراموش شود.

جوجه شترمرغ

جوجه شترمرغ های چند ماهه بخریم؟

اینکه جوجه شترمرغ های چند وقته بخریم یکی از سوالاتی است که کاملا بستگی به خود شما دارد. باید توجه داشت که مرگ و میر در جوجه های تازه متولد شده بیشتر از جوجه هایی است که چند ماهی از تغذیه آن ها گذشته است اما طبیعتا جوجه های با سن پایین، ارزان تر از جوجه های به اصطلاح از آب و گل درآمده هستند.

پس با درنظر گرفتن تمامی فاکتورها و مشورت با افراد با تجربه و درنظر گرفتن امکانات خود می توان نسبت به خرید جوجه اقدام کرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *