روغن شترمرغ

روغن شترمرغ را از سالیان دور مورد استفاده قرار می دادند. این روغن را از چربی لایه های زیر پوست شترمرغ تهیه می کنند و عمدتا جنبه آرایشی داشته اما مصرف آن به صورت خوراکی نیز مرسوم و دارای فواید مشخصی است. این روغن سرشار از امگا 3 بوده و در حفظ رطوبت پوست و طراوت آن بسیار موثر عمل می کند.

روغن شترمرغ

نکات تشخیص روغن شترمرغ اصل با تقلبی

بسیاری از خریداران روغن شترمرغ از آنجایی که پیشتر با این ماده سروکار نداشته اند توانایی تشخیص نوع مرغوب و با کیفیت آن را با تقلبی ندارند و در هنگام خرید با مشکل مواجه می شوند.
به منظور شناسایی روغن شترمرغ اصیل می بایست با افراد متخصص و تولیدکنندگان باسابقه آن مشورت کرده و حتی الامکان خرید را از مراکز عرضه مستقیم روغن شترمرغ انجام دهیم. در زیر برخی مشخصات روغن شترمرغ اصل و با کیفیت را بیان می کنیم:

  • این روغن در دمای معمولی به صورت مایع بوده و اصلا هیچ حالت جامدی ندارد.
  • این روغن در دمای یخچال به حالت جامد و رنگ سفید بوده و در حالت مایع رنگ زرد و طلایی دارد.
  • روغن شترمرغ به راحتی جذب پوست می شود و حدود 5 دقیقه پس از استفاده اثری از آن بر روی پوست باقی نمی ماند.
  • هنگام استشمام بوی این روغن، متوجه خواهید شد که بوی آن با دیگر روغن ها مانند روغن های گیاهی متفاوت است و بوی مخصوص به خود را داراست.

روغن شترمرغ

عرضه روغن شترمرغ با قیمت روز

همواره فاکتور قیمت یکی از مهمترین عوامل در کسب رضایت مشتری است و محصولات شترمرغ به خصوص روغن شتر مرغ نیز از این قضیه مستثنی نمی باشد.
امروزه قیمت های مختلفی برای این روغن درنظر می گیرند که بسته به کیفیت و مقدار گوناگون است.
برخی فروشگاه های معتبر به خصوص فروشگاه های اینترنتی محصولات شترمرغ با حذف واسطه ها به کمک مشتری واقعی روغن شترمرغ آمده اند و این محصول را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت در مقایسه با بقیه فروشندگان، به بازار عرضه می کنند.

روغن شترمرغ

نکات مهم هنگام خرید روغن شترمرغ

همواره بیان کرده ایم که روغن شتر مرغ را از مراکز اصلی فروش آن خریداری کنید. این بدان جهت است که شما با خریداری این محصول از این مراکز شناخته شده هم از تقلبی نبودن محصول اطمینان دارید و هم با پرداخت قیمت مناسب به خرید می پردازید.
بعضا دیده شده که برخی روغن شتر مرغ و دیگر محصولات شترمرغ را با قیمتی کمتر به فروش می رسانند و در این موارد کنترل کیفیت و اصل بودن محصول بسیار با اهمیت می باشد. پس بهتر است با تهیه آن از فروشندگان با سابقه از کیفیت خرید خود اطمینان حاصل کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *