قیمت پوست خام شترمرغ

محصولات شترمرغ

قیمت پوست خام شترمرغ و روغن شترمرغ هاینس از تولید به مصرف چگونه تعیین می شود ؟پوست شترمرغ را کجا بفروشیم ؟ پوست شترمرغ را از کجا تهیه کنیم؟ایا پوست خام شترمرغ صادرات می شود؟
قیمت پوست شترمرغ با  توجه به فاکتورهای زیز تعیین می شود :

  • سن پرنده در زمان کشتار بهترین سن کشتار شترمرغ برای بهره گیری بهتر از پوست وپر، 12 الی 14 ماهگی می باشد
  • تغذیه در زمان پرورش استفاده از جیره با کیفیت و مواد اولیه مرغوب در رشد و تولید پوست و پر و گوشت شترمرغ بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • حمل ونقل پرنده تا کشتارگاه   هرگونه ضربه و آسیب بدنی  قبل از کشتار باعث  زخمی وبی کیفیت شدن  پوست می شود.
  • روش پوست کنی شترمرغ  مرحله کشتار و پوست کندن شترمرغ بسیار مهم می باشد در ادامه به روش صحیح پوست کنی اشاره خواهد شد.
  • نگهداری صحیح پوست  بعداز پوست کندن وشستشو باید در جای مناسب و زیر نمک فراوان نگهداری شود.

چرم شترمرغ بعد از چرم کروکیدول مقاومترین و زیبا ترین البته گرانترین  چرم  در دنیاست که طرفداران زیادی دارد و هر روزه به مشتاقان  آن افزوده می شود .

خرید عمده پوست خام شترمرغ

تولید کنندگان عزیزی که در ماه حداقل 50 قطعه شترمرغ کشتارداشته باشند می توانند با کارشناسان ما تماس گرفته و جهت ارسال به تهران هماهنگ کنند پس از رویت و تایید سلامت پوست  ورعایت نکات بالا مبلغ روز هر جلد پوست خام به حساب واریز می شود .

صادرات پوست خام شترمرغ

صادرات پوست خام شترمرغ

ایران از بزرکترین تولید کنندگان شترمرغ در دنیاست ولی محصولات شترمرغ تولید شده  فاصله زیادی با بازارهای جهانی دارند چرا که اصول پرورشی به درستی رعایت نمی شود و محصول نهایی از کیفیت مناسبی جهت صادرات برخوردار نمی باشد.
امروزه متقاضی پوست و چرم شترمرغ  در دنیا افزایش یافته است و چنانچه بنتوانیم محصول با کیفیتی که قابل رقابت با مخصولات مشابه خارجی باشد تولید کنیم امکان استفاده از ظرفیت صادراتی و ارزش افزوده آن فراهم خواهد شد
البته صادرات پوست خام ارزش زیادی ندارد بلکه تبدیل آن به کراست و چرم شترمرغ می تواند ارز آوری خوبی برای کشور و فعالان این صنعت داشته باشد.

فروش پوست شترمرغ

در فاز پرورش شترمرغ استفاده از همه اجزائ شترمرغ  سود آور ی توید کننده را تضمین می کند وبرای دست یابی  به آن باید مدیریت و برنامه ریری صحیحی انجام شود.
گوشت ، روغن، پر و پوست از محصولات شترمرغ می باشد که با مدیریت صحیح می توان به بهترین بازدهی دست یافت بنابراین پرورش دهنده شترمرغ زمانی سود خوبی خواهد کرد که از همه اجزائ شترمرغ به درستی استفاده کند.

تولید پوست شترمرغ خوب و با کفیت بدون مشتری نمی ماند و تولید کنندگان محصولات چرمی مثل کیف وکفش و کمربند…و همچنن کارخانه های دباغی و چرم سازی مشتری پوست شترمرغ شما خواهند بود.

روش صحیح پوست کنی شترمرغ

پوست کنی شترمرغ

بعداز دبح شترمرغ قبل از سرد شدن بدن شترمرغ باید پرکنی بطور کامل  وبا نهایت دقت انجام شود به طوری که هیچ پر و یا ریشه پر بر روی پوست نماند. خط برشها
مطایق عکس درست وصحیح انجام شود.
بهتر است جهت پوست کنی از چاقوی مخصوص استفاده شود.هرنوع سوراخ و پارگی بر روی پوست از کیفیت ان می گاهد.
جهت کیفیت بهتر پوست بهتر است یک لایه چربی بروی پوست باقی بماند .

پس از اتمام پوست کنی شستشو با اب سرد باعث می شود تا خون روی پوست تا حئی تمیز شود سپس بهتر است به مدت دو الی سه ساعت در آب نمک غلیظ باقی بماند بعداز ابکشی بروی بندی در سایه اویزان شده تا اب اضافی از پوست خارج شو سپس پوست شترمرغ به اتاق نگهداری منتقل می شود .

روی یک سطح صاف و تمیز نمک ریخته سپس پوست ازطرف پشت پهن شده و روی آن با نمک فراوان بطور کامل پوشیده می شود پوستهای بعدی به همین صورت برروی هم قرار می گیرند .بهتر است نگهداری پوست به این روش زیاد طولانی نشود و زودتر به کارخانه چرم سازی منتقل شوند.

پوست کنی شترمرغ

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *