چرم شترمرغ

قیمت پوست و چرم شترمرغ بسیار گران است و یکی از گرانترین چرم های موجود در جهان است که در ایران به دلیل گران بودن بازار داخلی ندارد.

چرم شترمرغ

پوست چرم شترمرغ

چرم شترمرغ یکی از زیباترین چرم های موجود در جهان است.ویژگی چرم شتر مرغ :

  • زیبایی منحصر به فرد
  • مقاومت بالا
  • استحکام
  • لطافت و نرمی
  • انعطاف پذیر

بخش بزرگی از مرکز یک تخته چرم شترمرغ و کناره های برش خورده آن، علامت جای پرها به شکل مشخص به صورت یکدست و یکنواخت مشاهده می شود که این به زیبایی چرم بدست آمده کمک بسیاری می کند.

بعد از اینکه پرنده را کشتند آن را برش می دهند و پوست آن را می کنند سپس شستشو و آهک دهی می کنند و وارد مرحله دباغی می شوند.یعد از دباغی شدن وارد مرحله ریتانینگ توسط آب معدنی یا گیاهان دباغی محصول در نهایت به چرم مبدل می شود.

برای اینکه چرم زیبا و جذابتر شود وارد مرحله رنگرزی می شود تا در عین اینکه مقاوم باشد ظاهری قشنگ داشته باشد.چرم شترمرغ برای تولید محصولاتی همچون کیف های دستی، کفش، پوتین، کت و پالتو است.
در کشورهایی مثل آمریکا از چرم شترمرغ برای تولید چکمه وکمربند استفاده می کنند.همانطور که گفتیم چرم شترمرغ به دلیل لطیف بودن در کارخانجات اتوموبیل کاربرد دارد.

چرم شتر مرغ

قیمت پوست و چرم شتر مرغ در ایران

پوست خام شترمرغ با توجه به درجه و کیفیت به صورت دباغی نشده با قیمت نازلتر به تولیدکنندگان یا واسطه ها فروخته می شود و سپس کارخانجات تولیدی چرم پس از دباغی کردن به قیمت چند برابر به بازار عرضه می کنند.

در ایران به دلیل قیمت بالا و نبود فرهنگ برای مصرف محصولات تولیدی از پوست و چرم شتر مرغ، بازار داخلی آن وجود ندارند و به خارج از ایران صادر می شود.
چرم شترمرغ انواع مختلفی دارد و به همین دلیل قیمت قطعی برای آن وجود ندارد و بسته به کیفیت چرم قیمت ها متغیر هستند.

چرم شترمرغ

فروش اینترنتی پوست و چرم شتر مرغ

پوست و چرم شتر مرغ را می توان بدون واسطه و بصورت آنلاین از فروشگاه های معتبر اینترنتی خریداری کرد.مشتری با مراجعه به سایت ها و مشاهده انواع پوست و چرم شترمرغ در انواع مختلف و کیفیت های متفاوت و قیمت های ارائه شده برای هرکدام خرید خود را انجام دهد.

در سایت معتبر ما می توانید پوست و چرم شترمرغ را سفارش دهید تا به سفارش شما رسیدگی شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *