فروش پلیت یونجه

فروش پلیت یونجه


مرکز فروش پودر و پلیت یونجه یکی از اصلی ترین و معتبرترین مراکز فعال در این حوزه شناخته می شود که همواره تامین کننده یونجه مورد نیاز بسیاری از مراکز پرورش دام و طیور و به خصوص پرورش دهندگان شترمرغ در کشور است.فروش پلیت یونجه توسط این مرکز عرضه همواره با قیمت های بسیار ارزان و مقرون به صرفه در حال انجام است.

تولید کننده عمده پودر و پلیت یونجه

شرکت ایرآمو در حال حاضر به عنوان یکی از مهم ترین شرکت های تولید کننده عمده پودر و پلیت یونجه در کشور شناحته می شود و این شرکت از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات در این حوزه برخوردار است. شرکت ایرآمو همیشه مرغوب ترین و تازه ترین انواع گیاه یونجه را از شهر های مختلف کشور به خصوص همدان جمع آوری کرده و سپس فرآیند های لازم برای تبدیل آن ها به پودر و یا پلیت یونجه را انجام می دهد.

تولید و فروش پلیت یونجه و همچنین پودر آن به صورت تخصصی توسط شرکت ایرآمو در حال انجام می باشد. علاوه بر آن مراکز فروش پلیت یونجه در کشور نیز همواره از طریق این شرکت تولیدی اقدام به تامین یونجه مورد نیاز مشتریان و پرورش دهندگان دام و طیور می کنند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت ایرآمو به عنوان تولید کننده پودر و پلیت یونجه در حال تامین نیاز بسیاری از مراکز پرورش دام و طیور است.[/box]

تولید کننده عمده پودر و پلیت یونجه

ترکیبات پودر و پلیت یونجه

به طور کلی ترکیبات پودر و پلیت یونجه شامل 90 درصد ماده خشک، 20 درصد پروتئین و 30 درصد فیبر است و البته به میزان یک الی دو درصد نیز دارای کلسیم بوده می توان گفت یونجه از ارزش غذایی خیلی خوبی برخوردار است. البته لازم است بدانید که ترکیبات پودر و پلیت یونجه تا حدود زیادی به مرحله رویش و زمان برداشت یونجه نیز بستگی دارد و باید به این عامل توجه کرد.

مرکز فروش پلیت یونجه تحت نظارت و وابسته به شرکت ایرآمو بوده و همواره بهترین یونجه را از نظر ارزش غذایی به مشتریان عرضه می کند. شرایط فروش پلیت یونجه در این مرکز فروش دست اول نسبت به بازار مناسب تر بوده و به خصوص که کیفیت و مرغوبیت آن نیز بسیار عالی می باشد.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]ترکیبات پودر و پلیت یونجه باید دارای 90 درصد ماده خشک و حدودا 15 تا 20 درصد پروتئین و 25 تا 30 درصد فیبر باشد.[/box]

ترکیبات پودر و پلیت یونجه

مرکز فروش پلیت یونجه

همانطور که گفته شد مرکز فروش پلیت یونجه در حال حاضر وابسته به شرکت ایرآمو بوده و اقدام به فروش پلیت یونجه به صورت مستقیم از کارخانه به مشتریان می باشد. این مرکز فروش آماده عقد قرارداد همکاری کوتاه مدت و بلند مدت با مراکز پرورش دام و طیور در سراسر کشور و همچنین کارخانه های تولید کننده کنتسانتره دامی نیز می باشد.

به تازگی نیز این مرکز فروش موفق به صادرات پودر و پلیت یونجه به برخی از کشور های همسایه نظیر عراق و افغانستان شده است. دلیل این که این شرکت توانسته با شرکت های زیادی در سراسر کشور همکاری بلند مدت داشته باشد این است که همواره اقدام به تولید و عرضه محصولات مرغوب و باکیفیت می نماید و از همین رو نیز نظر مشتریان و پرورش دهندگان دام و طیور را به خود جلب می نماید.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]مرکز فروش پودر و پلیت یونجه تنها مراکز اصلی و معتبر عرضه کننده مستقیم این محصول در کشور می باشد.[/box]

مرکز فروش پلیت یونجه

قیمت روز پلیت یونجه عمده

به طور کلی قیمت انواع نهاده ها و خوراک دام طیور در ماه های اخیر دچار تغییرات و نوسانات بسیار زیادی شده است و دلیل اصلی و مهم آن نیز تغییرات قیمت ارز در ماه های اخیر بوده که بیشترین تاثیر را بر قیمت انواع خوراک دام و طیور و نهاده های مختلف داشته است. قیمت فروش پلیت یونجه نیز در ماه های اخیر دچار تغییراتی شده و شاید بسیاری از افراد از قیمت روز آن در بازار آگاه نباشند.

به همین دلیل نیز به پرورش دهندگان و تاجران خوراک دام و طیور در کشور توصیه می شود برای استعلام قیمت فروش پلیت یونجه به صورت روز سریعا اقدام نمایند تا در خرید و یا فروش آن به مشکل نخورده و دچار ضرر های مالی زیادی نیز نشوند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]لازم است تمامی پرورش دهندگان دام و طیور و تاجران به صورت روز از قیمت پلیت یونجه در بازار آگاه باشند.[/box]

قیمت روز پلیت یونجه عمده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *