یکی از حیواناتی که از اعضای بدنش استفاده زیادی می شود شترمرغ است که علاوه بر گوشت آن از روغن آن نیز استفاده زیادی می شود و همیشه سوالات زیادی در مورد قیمت کیلویی این محصول مطرح می شود.

قیمت این روغن نیز مانند همه محصولات به درجه خلوص و کیفیت آن بستگی دارد، طبیعتاً هر چه خالص تر باشد قیمت آن نیز بالاتر است.

این روغن خواص زیادی دارد و چند سالی است که استفاده از آن رونق گرفته و طرفداران زیادی دارد.

یکی از کاربردهای مهم این محصول برای پوست و مو است و در این مورد باید گفت که روغن شترمرغ در مقایسه با کرم ها و محصولات شیمیایی پوستی موجود در بازار هیچ ضرر و آسیبی ندارد و به همین دلیل است.

این روغن خاصیت ضد التهابی دارد و یک مرطوب کننده بسیار قوی برای پوست است و به دلیل اینکه حاوی اسیدهای چرب اشباع زیادی است و به عمق پوست نفوذ می کند در حفظ شادابی و طراوت آن بسیار موثر است.

قیمت روغن شترمرغ

به طور کلی باید گفت روغن شترمرغ یکی از گران ترین محصولات موجود در بازار است و به همین دلیل باید از اصل بودن و درجه خلوص بالای محصولی که خریداری می کنید اطمینان حاصل کنید.

این روغن مانند مالش روغن زیتون علاوه بر خواص فوق العاده ای که برای پوست دارد، به عنوان یک مسکن قوی موضعی نیز کاربردهای فراوانی دارد.

طبق تحقیقات مشخص شده است که مصریان و رومی ها حدود سه هزار سال پیش از این روغن برای انواع مشکلات پوستی و همچنین دردهای مفصلی و عضلانی استفاده می کردند.

حتی برخی منابع بیان می کنند که کلئوپاترا از این روغن در رژیم غذایی خود استفاده کرده است.

این روغن حاوی مقادیر زیادی ویتامین های مفید و ضروری است که پوست را نرم می کند.

علاوه بر این، اکسیژن زیادی نیز دارد که باعث می شود پس از مالیدن آن به اندامی، گردش خون را در آن ناحیه افزایش داده و درد را تسکین دهد.

روغن شترمرغ کیلویی چنده

در مورد پاسخ به این سوال بسیار پرتکراری که پرسیده می شود، روغن شترمرغ در هر کیلوگرم چقدر است، باید گفت که به طور کلی این روغن به دلیل کمیاب بودن و سخت بودن روش تهیه، قیمت بالایی دارد.

این محصول با وجود گران بودن، به دلیل خواص فوق العاده ای که دارد همچنان بازار بسیار پررونقی دارد.

علاوه بر اینکه روغن شترمرغ به صورت خالص برای پوست استفاده می شود، از این روغن در ترکیب بسیاری از کرم ها مانند کرم آلوئه ورا در صنعت آرایشی و بهداشتی نیز استفاده می شود.

این روغن جدا از کاربردهای زیبایی که دارد برای التیام ورم های ایجاد شده در بدن نیز استفاده می شود و در التیام سوختگی های پوست نیز بسیار موثر است.

روغن شترمرغ از پوست این حیوان به دست می آید که حتی برخی افراد از آن در رژیم غذایی خود استفاده می کنند.

این محصول طبیعی حاوی انواع اسیدهای چرب امگا سه، شش و نه است که برای فرآیندهای سلولزی مانند تقسیم و رشد آنها بسیار مهم است و در داخل بدن انسان تولید نمی شود.

روغن شترمرغ به دلیل نقطه ذوب پایینی که دارد پس از استفاده موضعی به سرعت جذب پوست می شود و چربی از خود باقی نمی گذارد.

روغن شتر مرغ کیلویی

به دلیل گرانی روغن شترمرغ به ندرت پیش می آید که مردم آن را کیلویی بخرند و این هزینه های بالا بیشتر از طریق شرکت های تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی انجام می شود.

این روغن علاوه بر داشتن انواع ویتامین ها و اسیدهای چرب حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان نیز می باشد که در از بین بردن رادیکال های آزاد تولید شده در بدن بسیار موثر است.

یکی دیگر از کاربردهای بسیار مهم این روغن حیوانی اصل جوانسازی پوست است که این کار را با افزایش تقسیم سلولی و همچنین ایجاد و رشد سلول های جدید انجام می دهد.

از خواص دارویی این روغن می توان به کمک به کاهش درد و خواص ضد التهابی و همچنین تسکین دردهای روماتیسمی و آرتروز اشاره کرد.

این محصول در رفع چین و چروک های پوست بسیار موثر است و همچنین فرورفتگی های زیر چشم را از بین می برد.

از دیگر خواص این روغن می توان به فواید استفاده از آن برای سیستم قلبی عروقی و افزایش سطح ایمنی بدن اشاره کرد.

خوشبختانه این روغن ضد حساسیت بوده و پس از استفاده از آن هیچ گونه واکنش آلرژیکی گزارش نشده است و افراد می توانند با خیال راحت از آن استفاده کنند و برای افرادی با پوست بسیار حساس قابل استفاده است.

در ضمن چون سریع جذب می شود به هیچ وجه باعث بسته شدن منافذ پوست نمی شود و به همین دلیل غیر ایجاد کننده است.

این روغن در درمان اگزمای پوستی کاربرد فراوانی دارد و قرمزی و خارش ناشی از آن را برطرف می کند.

روغن شترمرغ فروش

روغن شترمرغ با این خواص ذکر شده و بسیاری از خواص دیگر، با وجود قیمت بالا از بازار فروش خوبی برخوردار است.

این روغن علاوه بر خواصی که برای پوست ذکر کردیم، به عنوان ماسک موی کراتینه برای رشد مو بسیار مفید است و مالیدن آن به موها، آن را نرم و لطیف می کند.

برای این منظور کافیست این روغن را به ساقه موها بمالید و بگذارید روی مو بماند و سپس بشویید.

روغن شترمرغ برای رفع مشکلاتی مانند زخم مقعد، بواسیر، شقاق و غیره نیز مفید است.

استفاده از این روغن برای مشکلات مختلف متفاوت است، به عنوان مثال در مورد خشکی پوست توصیه می شود بلافاصله بعد از هر حمام این روغن را به پوست خود بمالید.

برای رفع آکنه یا جای آن ابتدا باید پوست را با مواد شوینده مناسب شست و سپس روغن را روی آن قسمت ها ماساژ داد و این کار را حداقل تا سه هفته ادامه داد.

روغن شترمرغ تقلبی

متاسفانه امروزه شاهد آن هستیم که برخی افراد سودجو از هر محصولی انواع تقلبی تولید می کنند و روغن شترمرغ نیز مانند روغن تقویت کننده مژه از این قاعده مستثنی نیست.

خرید آنلاین مناسب تر است زیرا باعث صرفه جویی در زمان می شود.

در این راستا گروه ما با چندین سال سابقه در این زمینه همواره توانسته است روغن باکیفیت را در اختیار مشتریان خود قرار داده و رضایت آنها را جلب کند.

همچنین می توانید فرم موجود در سایت را تکمیل کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و شما را در خرید مطمئن راهنمایی کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *