جوجه شترمرغ یک ماهه

جوجه شترمرغ یک ماهه


قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه

ایا می دانید که لیست قیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماهه در بازار های خرید و فروش که اعلام می گردند در چه سطحی می باشند؟
جوجه شترمرغ یک ماهه که در همه بازار های خرید و فروش موجود می باشد بهتر است بدانید که از پر فروش ترین شترمرغ ایرانی می باشند. شما هم می توانید در بخش های زیر در این رابطه مطالبی را مطالعه کنید.

فروش جوجه شترمرغفروش جوجه شترمرغ

قیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماهه با توجه به انواع شهر های مختلف در کشور می تواند متغیر باشد. یعنی این که قیمت این محصولات در انواع مراکز می توانند مختلف از هم باشند. فروش جوجه شترمرغ زنده نسبت به سال های گذشته در کشور در شهر های مختلف افزایش یافته است.
برای این که شما نیز بتوانید در این زمینه درآمد های بسیار بالایی را کسب کنید بهتر است که این جوجه ها را به صورت عمده از مراکز فعال در این زمینه خریداری کنید و پس از خرید آن ها را یا رشد دهید یا به فروش برسانید.
قیمت هایی که برای فروش جوجه شترمرغ یک ماهه در نظر گرفته شده است با توجه به قیمت روز است.
[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]البته موارد دیگر نیز در قیمت های این جوجه ها تاثیر گذار هستند که در زیر به آن اشاره می کنیم و می توانید بر این اساس از مزرعه پرورش شترمرغ خریداری کنید.[/box]

قیمت فروش جوجه شترمرغ

جوجه شترمرغ در سن یک ماهگی دارای درخواست خرید زیادی است به همین دلیل قیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماهه با توجه به انواع آن در یک لیست قیمت ارائه می گردد.

جوجه شترمرغ یک ماهه بهترین گزینه برای شروع پرورش بویژه برای افراد مبتدی میباشدالبته باید در نظر داشته باشید که جوجه با کیفیت واز یک مزرعه معتبر تهیه شود.

جوجه شنرمرغ تا سن یک ماهگی حدودا 5 کیلوگرم خوراک مصرف میکند و وزن ایده آل دراین  سن حدودا 4 کیلو گرم میباشد.
اولین واکسن بعداز 15 روزگی به صورت زیر جلدی تزریق می شود و دو هفته بعد تکرار می شود.
مهمترین واکسن برای جوجه شترمرغ واکسن نیو کاسل وانفولانزا میباشد.

جوجه شترمرغ چه می خوردقیمت خوراک جوجه شترمرغ

شترمرغ در سنین ومراحل مختلف زندگی خود نیازهای غذایی متفاوتی دارد.

جوجه شترمرغ از زمان تولد تاسه ماهگی نیاز به انرژی وپروتئین بیشتری دارد .
برای نمونه یک نوع جیره غذایی جوجه شترمرغ 0 تا 3 ماه اورده شده است.

  • درت                                         431 کیلوگرم
  • جو                                           20 کیلوگرم
  • کنجاله سویا  44 درصد پروتئین      350 کیلو گرم
  • پودر یئنجه 17 درصد پروتئین          81 کیلوگرم
  • سبوس گندم                             35کیلوگرم
  • روغن گیاهی                             30 کیلوگرم
  • نمک                                         3 کیلوگرم
  • کنسانتره 5 درصد آمو فید             50 کیلوگرم

ظرف غذای  جوجه شترمرغ

ظرف غذای شترمرغ

در انتخاب ظرف غذای جوجه شترمرغ باید دقت کرد که ظرف متناسب باسن و تعداد جوجه ها باشد.
اندازه ،رنگ و نعداد ظرف غذا و اب برای شترمرغ بسیار حائز اهمیت میباشد.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]هرگونه تغییر در جیره غذایی شترمرغ باید به اهستگی وطی مدت 10 روز انجام شودظ.[/box]

فضای مورد نیاز برای شترمرغ

فضای مورد نیاز شترمرغ

شترمرغ پرنده ای با تحرک وجنب وجوش بسیار میباشدوو درنهایت پس از چهارماهگی 15 مترمربع فضای گردشگاه نیاز دارد ولی در ابتدا ی پرورش ودر روزهای اول به ازائ هرمترمربع چهار قطغه جوجه میباشد وبا مرور زمان وبزگتر شدن جثه وسن جوجه به تناسب به فضای گردشگاه جوجها افزوده می شود. حداقل مساحت لازم جهت پرورش شترمرغ در جدول زیر آورده شده استفضای لازم جهت پرورش شترمرغ

 

پرورش جوجه شترمرغ یک ماههقیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماهه

باتوجه به شناخت افراد نسبت به مزایا وفواید شترمرغ هرروزه بر مشتاقان  پرورش این پرنده افزوده می شود وبر تعداد مزارع پرورش شترمرغ افزوده می شود
جوجه شترمرغ یک ماهه با توجه به قیمت و افزایش مقاومت بدن در برابر بیماریها از استقبال بیشری برخوردار میباشد.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]بهترین گزینه از نظر اقتصادی پرورش جوجه شترمرغ یک ماهه می باشد زیرا  با رعایت مسائل بهداشتی و تغذیه ای دارای ریسک کمتری  می باشد..[/box]

وزن مناسب و ایده آل جوحه شترمرغ حدودا 4 کیلوگرم می باشدبنابراین در هنگام خرید دقت داشته باشید جوجه ها وزن کمتر از 3/5 کیلو گرم نداشته باشند.

قیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماهه

قیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماههفروش خوراک شترمرغ

جهت شروع به کار پرورش شترمرغ برای افراد مبتدی که آشنایی کمی با شترمرغ ومشکلات مربوط به آن دارند بهترین گزینه تهیه جوجه یک ماهه می باشد.
قیمت فروش جوجه شترمرغ یک ماهه از نظر اقتصادی هم برای تولیدکننده و هم برای خریدار مقرون به صرفه میباشد .
در خرید جوجه شترمرغ یک ماهه باید نهایت دقت انجام شود تا از یک مزرعه خوب  که تمام مسائل بهداشتی  را رعایت میکند انتخاب شود.
جوجه شترمرغ باید تا سن یک ماهگی  ویا 45 روزه گی واکسانهای لازم را دریافت کرده باشد.

مشخصات جوجه شترمرغ سالمقیمت فروش جوجه یک ماهه

جوجه شترمرغ از نظر ظاهری باید دارای پرها براق وصاف باشند،ساق پا و انگشتان باید سالم و بدون پیچ خوردگی باشند.
منقار سالم و کاملا روی هم قرارگرفته باشد
جوجه های شترمرغ باید پر تحرک وجست وخیز  بسیار باشد. ومرتب بر سر ظرف آب و غذا جمع شوند.از انتخاب وخرید جوجه هایی که مدت طولانی بکجا می ایستند خوداری کنید.

پرورش جوجه شترمرغ

همان طور که گفته شده است و شما هم می دانید که در مزرعه های پرورش شترمرغ موجود در انواع شهر های موجود در کشور به پرورش این جوجه شترمرغ یک ماهه توجه می کنند و موارد زیادی در رشد آن ها تاثیر گذار می باشند.
چرا که اگر در مزرعه پرورش شترمرغ به این موارد توجه نکنند در این صورت هم جوجه شترمرغ یک ماهه که رشد می دهند نا سالم خواهند بود .
بسیاری از آن ها هم دچار انواع بیماری های مختلف می شوند. به این علت هم افرادی که در این مزرعه ها فعالیت می کنند باید در این زمینه با تجربه باشند تا بتوانند مدیریت این مزرعه ها را بر عهده گیردند.

[box type=”error” align=”aligncenter” class=”” width=””]افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند می توانند در آمد های بسیار بالایی را برای خود کسب کنند.[/box]

پرورش جوجه شترمرغ

قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه

در شهر های مختلف کشور انواع مختلف مزرعه های پرورش جوجه شترمرغ یک ماهه وجود دارد که این مراکز در زمینه فروش جوجه شترمرغ نیز فعالیت می کنند.
این جوجه شترمرغ یک ماهه ها را به شهر های دیگر نیز ارسال می کنند تا آن ها این جوجه را خریداری کنند.
مراکز زیادی در کشور در این زمینه فعالیت می کنند و این جوجه شترمرغ ها را به فروش می رسانند. با توجه به خرید بالای مردم از این نوع جوجه ها یا شترمرغ های بالغ میزان تولید و پرورش آن ها هم افزایش یافته است.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]شما هم می توانید خرید های خود را از مزرعه های موجود در این شهر انجام دهید و رشد دهید. البته باید بدانید که در این زمرعه ها به انواع موارد مختلف توجه می کنند.[/box]

قیمت جوجه شترمرغ یک ماهه

فروش جوجه شترمرغ

یکی از مهم ترین موارد در این زمینه اندازه این جوجه شترمرغ ها می باشند که در چه حدی هستند. اگر اندازه این جوجه ها نسبتا بزرگ تر باشد قیمت هایی که برای آن ها در نظر گرفته می شود بالا تر خواهد بود اما اگر اندازه آن ها کوچک باشد قیمت های آن ها کمتر خواهد بود.
قبل از این که خرید های خود را از مزرعه انجام دهید باید با تمامی این موارد آشنا گردید تا بتوانید که خرید های بهتری راداشته باشید. اگر در این زمینه دقت نکنید نمی توانید خرید خوبی را از مزرعه جوجه شترمرغ یک ماهه داشته باشید و در این صورت هم دچار مشکل می شوید.
[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]چرا که یکی از مهم ترین مواردی که افراد توجه می کنند قیمت های می باشند که برای همه این جوجه شترمرغ یک ماهه ها در نظر گرفته شده اند.[/box]

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *