قیمت گوشت شترمرغقیمت گوشت شترمرغ

قیمت گوشت شترمرغ در شهرهای مختلف  متفاوت می باشد معمولا قیمت براساس نسبت عرضه  به تقاضا  مشخص می شود.
گوشت شترمرغ یک گوشت قرمز شگفت انگیز وفوق العاده سالم می باشد که از نظر عطر، طعم و بافت شبیه گوشت گاو می باشد . سرشار از پروتئین و آهن است و در عین حال چربی، کالری و کلسترول کمتری حتی نسبت به گوشت مرغ و بوقلمون دارد.

آمریکایی های  آگاه از سلامتی بدنبال غذاهای سالم برای رژیم غذایی لاغری خود هستند،گوشت شترمرغ توسط انجمن قلب آمریکا ؛ انجمن سرطان و انجمن های رژیم غایی و همچنین  توسط بسیاری از پزشکان و متخصصان توصیه می شود.

قیمت گوشت شترمرغ در تهرانقیمت گوشت شترمرغ در تهران

گوشت  شترمرغ چند سالی هست که جای خود را در سفره های ایرانی باز کرده است هر روزه افراد زیادی با مطلع شدن از خواص بی نطیر این گوشت قرمر طرفدار آن شده و به علاقمندان و خریداران این گوشت سالم و مفید می پیوندند.
افرادی که به دنبال رژیم غذایی سالم و یا رژیم لاغری هستند و نیز افراد مبتلا به بیماریهای قلبی عروقی وفشار خون از مشتریان همیشگی این محصول هستند.

تهران با جمعیت زیادی که در خود دارد بازار بسیار خئبی برای گوشت شترمرغ می باشد و چون معمولا تقاضا ی خرید گوشت شترمرغ در تهران زیاد می باشد و عرضه کم هست قیمت گوشت شترمرغ در تهران نسبتا بالاتر هست.

فروش  گوشت شترمرغ به رستورانها فروش  گوشت شترمرغ به رستورانها

با افزایش شناخت خواص بی نظیر گوشت شترمرغ و برتری آن نسبت به گوشت گاو و گوساله ،رستوران ها هم از غافله عقب نمانده و تنوع غذایی با گوشت شترمرغ را وارد منوی غذایی خود کرده اند .
فروش گوشت شترمرغ با قیمت مناسب تر به رسنوران ها عرضه می شود ا.

اگر شما دارای رستوران و یا تهیه غذای اماده هستید می توانید با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و سفارش خرید گوشت شتر مرغ خود را ثبت کنید.

قیمت گوشت شترمرغ در فروش اینترنتی

با افزایش جمعیت و ترافیک  مخصوصا در شهرهای پر بزرگ، فروش اینترنتی به خوبی رواج پیدا کرده است بخصوص از زمان همه گیری بیماری کرونا بر خریداران اینترنتی محصولات اقزوده شده است .
فروش اینترنی گوشت شترمرغ هم از این امر مستثنی نیست و توزیع کنندگان ئ فروشندگان گوشت شترمرغ فروش اینترنتی گوشت شترمرغ را راه اندازی کرده اند و گوشت  شترمرغ تازه و با کیفیت عالی را در اختیار متقاضیان قرار می دهند

قیمت گوشت شترمرغ در فروش اینترنتی تفاوت چندانی با قیمت آن در سوپر گوشت ها ندارد بلکه گاها شاید مناسب تر هم باشد .

 

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *