قیمت تخم نطفه دار شترمرغ

دستگاه جوجه کشی مشهد برق

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی مشهد برق را از کجا و چه مرجعی باید بدست آوریم ؟ آیا قیمتهای درج شده در سایتهای مختلف به روز  می باشد ؟جهت دستیابی به قیمت به روز این دستگاهها در ادامه با ما همراه باشید.

دستگاه جوجه کشی مشهد برق در سایز و ظرفیتهای متنوع برای جوجه کشی از انواع تخم پرندگان وهمچنین شترمرغ ساخته می شود. جنس داخل دستگاه کاملا استیل  و جنس راک و ستونها از آلومنیوم سقید درجه یک می باشد.

دستگاه جوجه کشی شترمرغ برند مشهد برق

دستگاههای جوجه کشی مشهد برق در مشهد مقدس تولید می شود وبه تمام شهرهای ایران ارسال می شودبا گارانتی یکساله کنترلرو گارانتی تعویض 18 ماهه سنسور و خدمات پس از فروش 5 ساله مشتریان با خیال آسوده خرید خود را انجام می دهند

دستگاه جوجه کشی 12 تایی شترمرغ

دستگاه 12 تایی تخم شترمرغ مشهد برق با قیمتی مناسب گزینه خوبی جهت کسب درآمد خانگی با سرمایه کم  می باشد با تهیه این دستگاه و خرید تخم نطفه دار از مزارع معتبر می توان یک کار زود بازده را شروع کرد .
دوره چوجه کشی شترمرغ 42 روز می باشد یعنی دوماه پس از خرید تخم نطفه دار و قرار دادن در داخل دستگاه جوجه کشی می توانید با فروش جوجه ها کسب سود برسید .
البته درجوجه کشی شترمرغ باد حساسیت ودقت زیادی داشته باشید تا بهترین نتیجه را بگیرید

لیست قیمت دستگاه جوجه کشی شترمرغ مشهد برق تیرماه 99

ظرفیت                                                       قیمت به تومان

دستگاه 12 تایی شترمرغ                                          3/880/000
دستگاه 24 تایی شترمرع                                          5/950/000
دستگاه 32 تایی شترمرغ                                          6/600/000
دستگاه 48 تایی شترمرغ                                          8/300/000
دستگاه 64 تایی شترمرغ                                         10/600/000

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]با توجه به نوسان و افزایش قیمت لوازم جانبی جهت خرید حتما از طریق تماس تلفنی از قیمت به روز دستگاهها مطلع شوید[/box]

قیمت تخم نطفه دارشترمرغ  جهت جوجه کشی

قیمت تخم نطفه دار شترمرغ

 

بعداز انتخاب یک دستگاه خوب وایده آل تهیه تخم نطفه دار شترمرغ از اهمیت زبادی برخوردار است که باید  در تهیه آن دقت زیادی داشته باشید.
در اینترنت آگهی های زیادی جهت فروش تخم نطفه دار باعناوین متفاوت به چشم میخورد گاهی قیمت های جذاب و استثنایی افرادتازه وارد را به دام می اندازد غافل از اینکه ابن افراد هدفی جز کلاهبرداری ندارند.

در حال حاضر که این مفاله نوشته می شود قیمت تخم نطفه دار با تضمین حداقل 80 درصد نطفه داری بین 260 تا 300 هزار تومن به فروش می رسد وقیمتهای 70 تا 150هزار تومان که در تبلیغات اینترنتی به چشم میخورد فقط وفقط کلاهبرداری می باشد مواظب باشید گول این افراد را نخورید.

برای مشاوره  ،خرید تخم شترمرغ ودستگاه جوجه کشی و نیزدریافت مشاوره جوجه کشی شترمرغ می توانید باکارشناسان  ما تماس بگیرید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *