فروش چربی شترمرغ

چربی و روغن شترمرغ از دیرباز حدود 3000 سال پیش در مصر باستان مورد استفاده قرار می گرفته و بیشتر جنبه آرایشی داشته و در دربار مصر توسط همسران فرعون مصرف شده است. امروزه نیز مراکز فروش چربی شترمرغ ، این محصول را جهت استفاده های آرایشی و بهداشتی عرصه می کنند.

فروش چربی شترمرغ

اثر مثبت چربی شترمرغ بر پوست

برخی صابون های تولید شده صنعتی موجب بسته شدن منفذ پوست می گردند و نه تنها اثر مثبت بر پوست ندارند بلکه تاثیر معکوس بر شادابی و طراوت پوست می گذارند.
چربی و صابون بدست آمده از چربی شترمرغ دارای اسیدهای چرب مشابه بدن انسان می باشد و حتی از مولکول های آن کوچک تر هستند و به راحتی جذب پوست می شوند و بر طراوت و شادابی آن می افزایند.

فروش چربی شترمرغ

نحوه استفاده از چربی شترمرغ

چربی شترمرغ را برای تهیه روغن شترمرغ مورد استفاده قرار می دهند اما از آن به طور مستقیم برای طراوت پوست نیز می توان استفاده کرد.
اگر کسی هستید که پس از حمام به خشکی پوست و خارج شدید آن دچار می شوید استفاده از روغن و چربی شتر مرغ را پس از هر استحمام پیشنهاد می کنیم.
همچنین پیشنهاد می شود برای از بین بردن جوش و جای جوش پس از هربار شست و شو با صابون غیر محرک، چربی و روغن شترمرغ به مدت یک دقیقه بر روی پوست قرار گیرد.
لازم به ذکر است علاوه بر اثر زیبایی و آرایشی، برای این محصول می توان خواص دارویی نیز در نظر گرفت که برخی از آن به شرح زیر است:

  • درمان زخم و کبودی ها
  • ترمیم و بهبود انواع سوختگی
  • تسکین دهنده درد های مفصلی و مزمن
  • برطرف کننده درد های ناشی از خستگی و کوفتگی پس از فعالیت بدنی
  • درمان خراشیدگی های سطحی روی پوست

فروش چربی شترمرغ

فروش چربی شترمرغ

تولیدکنندگان چربی شترمرغ ، این محصول را به صورت عمده نیز به فروش می رسانند تا علاوه بر کسب رضایت مشتری از نظر کیفیت محصول خود، نظر آن ها را نیز از نظر قیمت مناسب جلب کنند.
چربی شتر مرغ را می توان از تولید کنندگان سنتی، شرکت های فروش انواع محصولات شترمرغ، سایت های اینترنتی دارای سابقه فعالیت و همچنین واردکنندگان محصولات شترمرغ تهیه کرد.
پیشنهاد ما بر خرید از فروشندگانی است که چربی شترمرغ را پس از فرآوری به صورت مستقیم به فروش می رسانند زیرا این فروشندگان با حذف واسطه ها محصول خود را از تولید به مصرف می رسانند و محصولاتشان علاوه بر کیفیت بالا از قیمت بسیار مناسب تری نیز برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *