قیمت یونجه پرس شده

قیمت یونجه پرس شده


قیمت یونجه پرس شده در خرید عمده معمولا بسته به حجم خرید مشتریان عمده و پرورش دهندگان دام و طیور تعیین شده و به آن ها اعلام می شود. البته در ماه های اخیر شاهد این بوده ایم که عوامل دیگری نیز نظیر قیمت ارز همواره بر قیمت یونجه پرس شده تاثیر گذار بوده است و پرورش دهندگان و تاجران دام و طیور باید به آن ها توجه نمایند.

کاربرد یونجه در تغذیه دام و طیور

امروزه کمتر کسی است که از کاربرد یونجه در تغذیه دام و طیور اطلاع نداشته باشد زیرا یونجه از سال های بسیار دور تا کنون در جیره غذایی انواع دام و طیور نظیر شترمرغ مورد استفاده قرار می گرفته است. امروزه بسیاری از تولیدکنندگان کنتسانتره دامی نیز از یونجه خشک به میزان مشخصی در تولید کنتسانتره دامی استفاده می کنند زیرا یونجه خشک از ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

علاوه بر آن قیمت یونجه پرس شده نیز در بازار بسیار ارزان و مقرون به صرفه بوده و همواره اکثر پرورش دهندگان اقدام به خرید انبوه آن می کنند. کاربرد یونجه در تغذیه دام و طیور امروزه بسیار گسترده تر شده و اکثر پرورش دهندگان دام و طیور در سراسر کشور نیز همواره از قیمت یونجه پرس شده در بازار آگاه می باشند.

[box type=”warning” align=”aligncenter” class=”” width=””]یونجه تازه به دلیل ارزش غذایی بسیار بالا همواره در جیره غذایی دام و طیور به خصوص شترمرغ استفاده می شود.[/box]

کاربرد یونجه در تغذیه دام و طیور

پرس کردن یونجه خشک

به طور کلی کشت و پرورش یونجه در بسیاری از شهر های کشور در حال انجام می باشد و البته کشت و پرورش این گیاه بسیار آسان بوده و دشوار نمی باشد. برداشت یونجه سبز نیز همواره با استفاده از ماشین های کمباین بسیار بزرگ و پیشرفته انجام می گیردو البته سرعت عمل و دقت این ماشین های صنعتی کشاورزی بسیار بالا بوده و اقدام به پرس کردن یونجه در تراکم بالا و وزن های بین 15 تا 25 کیلوگرم می کنند.

قیمت یونجه پرس شده همواره متناسب با وزن آن تعیین می گردد و البته عرضه کننده های یونجه همواره تعداد زیادی یونجه پرس شده را وزن کرده و قیمت آن ها را اعلام می کنند. قیمت یونجه پرس شده معمولا به صورت روز توسط شرکت های بازرگانی فعال و معتبر اعلام می شود.

[box type=”success” align=”aligncenter” class=”” width=””]امروزه پرس کردن یونجه خشک همواره با استفاده از کمباین های بزرگ صنعتی و پیشرفته انجام می شود.[/box]

پرس کردن یونجه خشک

قیمت یونجه پرس شده

اکثر پرورش دهندگان دام و طیور به دنبال ارزان ترین قیمت یونجه پرس شده برای خرید عمده بوده و همواره جست وجو های زیادی را نیز در بازار انجام داده تا منابع دست اول عرضه یونجه خشک پرس را بیابند. زیرا تنها از منابع دست اول می توان اقدام به خرید عمده یونجه خشک با ارزان ترین قیمت بازار نمود.

حتی برخی از پرورش دهندگان دام و طیور اقدام به خرید یونجه خشک از کشاورزان می کنند و معمولا کشاورزان یونجه خشک را با قیمت های بالاتری  عرضه می کنند. قیمت یونجه پرس شده توسط برخی از شرکت های بازرگانی بسیار پایین تر از قیمت بازار اعلام می شود و البته این شرکت های بازرگانی بسیار معتبر و بزرگ بوده و قیمت های خود را برای حجم های بالای 15 تن اعلام می کنند.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]شرکت های بازرگانی معتبر و کشاورزان بهترین منابع برای خرید ارزان ترین یونجه خشک پرس شده می باشند.[/box]

قیمت یونجه پرس شده

خرید عمده یونجه پرسی

برای خرید عمده یونجه پرسی لازم است ابتدا تحقیقات و بررسی های زیادی را انجام داده و سپس اقدام به خرید نمود زیرا در صورت عدم تحقیق و بررسی بازار احتمال افتادن در دام واسطه ها و دلالان بسیار خواهد داشت. دلالان و واسطه ها تبلیغات بسیار زیادی در بازار خوراک دام و طیور انجام شده و اقدام به عرضه یونجه پرسی با قیمت های بسیار بالا نموده و معمولا مشتریان از خرید خود پشمیان می شوند.

به همین دلیل نیز لازم است قبل از خرید عمده ابتدا قیمت یونجه پرس شده را از شرکت های بازرگانی مختلف جویا شده و با یکدیگر مقایسه نمود. البته منابع رسمی و معتبری نظیر کارشناسان شرکت ایرآمو برای استعلام قیمت یونجه پرس شده به صورت روز وجود داشته و فعال هستند.

[box type=”shadow” align=”aligncenter” class=”” width=””]قبل از خرید عمده یونجه پرسی لازم است قیمت و شرایط خرید و فروش آن را در بازار مورد بررسی قرار داد.[/box]

خرید عمده یونجه پرسی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *