قیمت روغن شترمرغ

قیمت روغن شترمرغ

قیمت روغن شترمرغ اصل با توجه به کیفیت و برند بسیار متفاوت می باشد گاها  روغن شترمرغ  با کیفیت یکسان اما برند مختلف قیمتهای متفاوتی داشته باشد .
قیمت روغن شتر مرغ به تنهایی نمی تواند نشانه کیفیت آن باشد چرا که هستند برندهایی که کیفیت روغن بسیار خوبی دارند اما برای رقابت با سایر همکاران با حاشیه سود بسیار کم اقدام به به عرضه محصولات خود می کنند

بنابراین باید قبل از خرید روغن شترمرغ درباره برند و کیفیت آن اطلاعاتی بدست آورید تا با خیال راحت خرید خود را انجام دهید.

قیمت روغن شترمرغ صادراتی

صادرات روغن شترمرغ

بازار خرید روغن شترمرغ بسیار گسترده  می باشد و با شناخت روز افزون مردم از خواص بی نظیرز آن جایگاه بهتری بدست می آورد .
ایران به دلیل توسه و افزایش مزارع شترمرغ تولید روغن بسیار بالایی دارد وهمین دلیلی می باشد بر قیمت ارزان این محصول نسبت به روغن های شترمرغ تولید کشورهای اروپایی که باعث شده است کشورهای زیادی مشتاق خرید از تولید کنندگان ایرانی باشند .

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]روغن شترمرغ تولید شده در ایران با استفاده از بهترین و بروزترین تکنولوی روز دنیا  درحجم زیادی تولید می شود با قیمت بسیار رفابتی به سایر کشورها صادر می شود.[/box]

انواع  بسته بندی روغن شترمرغ

روغن شترمرغ در حجم های متفاوتی بسته بندی و به فروش می رسد .بسته بندیهای 50، 60، ،100،80 و 120سی سی برای فروش در عطاریها و داروخانه می باشد .
البته فروش روغ شترمرغ به صورت  فله ای هم متقاضیان زیادی دارد که جهت کارخانه های بسته بندی ، و یا تولید صابون ،شامپو  و لوازم آرایشی کاربرد دارد و نیز صادرکنندگان زیادی به دنبال آن هستند.

بهترین برند روغن شترمرغ

قیمت روغن شترمرغ ایلگار

البته شاید انتخاب یک یا چند برند حاص بعنوان بهترین برند کار دشواری باشد اما انتخاب تعدادی برند به عنوان برندهای با کیفیت و مطمئن کار ساده تری باشد.
روغن شترمرغ ایلگار یک برند معروف و با کیقیت می باشد که با استفاده از بهترین چربی شترمرغ در یک محیط کاملا بهداشتی با بروزترین دستگاهها تصفیه   وتولید می شود. ،
روغن شترمرغ ایلگار با یک بسنه بندی شیک و کیفیت عالی با سه رایحه لیمو، وانیل و اوکالیبتوس به بازار عرضه می شود و بسیار مناسب بازار داخلی و قابل رقابت با برند های خارجی می باشد و بهترین گزینه جهت صادرات می باشد.
قیمت روغن شترمرغ ایلگار با توجه به بسته بندی وروش خاص در روغن گیری تعیین شده است.

اگر یک برند با کیفیت و با قیمت مناسبتر  بخواهیم نام ببریم  روغن شترمرغ مأوا گزینه مناسبی می باشد .قیمت روغن شترمرغ مأوا با توجه به نوع بسته بندی و تولید انبوه بسیار مناسب می باشد زیرا با کمترین حاشیه سود در اختیار فروشندگان قرار می گیرد.

می توانید جهت مشاوره ودریافت لبست قیمت روغن شترمرغ با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید .

قیمت روغن شترمرغ مأوا

 

 

 

 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *