خرید و فروش شترمرغ با توجه به افزایش فعالیتهای کارآفرینی که در این حوزه شکل گرفته است، رونق مناسبی را نشان می دهد.
قیمت روز شترمرغ مولد تخم گذار با توجه به نژاد آن تعیین شده و به مشتریان اعلام می گردد؛ البته خرید شترمرغ مولد تخم گذار برای تعیین قیمت به پارامترهای دیگری هم نیاز دارند که اگر مایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، با ما تماس بگیرید.

قیمت روز شترمرغ مولد تخم گذار

نحوه نگهداری از شترمرغ مولد تخم گذار

نحوه نگهداری از شترمرغ مولد تخم گذار  پرورش شتر مرغ بسته به نوع دامی که تصمیم به نگهداری از آن گرفته اید، متفاوت است. برای مثال در این باره می توان شتر مرغ مولد تخم گذار و یا نمونه های پرواری را مثال زد. نحوه نگهداری از هر کدام از این نوع شترمرغها متفاوت خواهد بود.
ما در این صفحه به بررسی نحوه نگهداری از شترمرغ مولد تخم گذار خواهیم پرداخت.
امکانات لازم برای پرورش شترمرغ مولد:

  • آب سالم
  • شرایط مناسب برای چرا و تامین دان مورد نیاز
  • سایبان
  • پن تولید مثل

برای ساختن آشیانه مورد نیاز این پرنده برای گذاشتن تخم، معمولاً کمی ذرت می پاشند و شترمرغها در ساخت آن مشارکت می نمایند. این که چه تعداد از نر و ماده ها در کنار هم می بایست نگهداری شود، متفاوت می باشد؛ 1نر و 1 ماده یکی از متداولترین روشهای پرورش شترمرغ مولد است.
تغذیه در این پرندگان اهمیت زیادی دارد. معمولاً دو راه برای تامین آن وجود دارد؛ اولی چراگاه و استفاده از مراتع سرسبز و حاصلخیز و دومی جیره غذایی ست که بر اساس وزن و شرایط بدنی شتر مرغ در اختیار او خواهد بود.
دوره استراحت در شتر مرغ مولد تخم گذار بسیار مهم است. عملیات پر کنی، واکسیناسیون و تزریق دارو در این مرحله انجام شده و نقشی اساسی در سلامت شترمرغها خواهد داشت.
دقت داشته باشید که کوتاهی در هر کدام از موارد زیر بر کیفیت پرورش شترمرغها اثرات نامطلوبی خواهد داشت و باعث می شود نتیجه دلخواه از فرایند نگهداری شترمرغ مولد حاصل نشود.

خرید انواع شترمرغ مولد تخم گذار

خرید انواع شترمرغ مولد تخم گذار پرورش شترمرغ امروزه به یکی از مشاغل جدید و سودآور تبدیل شده است. اگر نگاهی به کارآفرینان موفقی که در سالهای اخیر توانسته اند جایگاهی عالی در میان تولیدکنندگان و پرورش دهندگان دام و طیور داشته باشند، حتماً برخی از آنها به پرورش شترمرغ همت گماشته اند.
اگر چه این حرفه نیازمند آگاهی، تجربه و دانش کافیست؛ اما اگر افراد به این شغل علاقه مند بوده و کمی وقت و انرژی بگذارند می توانند با زیر و بم پرورش شتر مرغ آشنا شوند.
خرید انواع شترمرغ مولد تخم گذار می تواند سوددهی اقتصادی خوبی را برای افراد به همراه داشته باشد. این امر بستگی به انتخاب یک شترمرغ با نژاد مناسب هم دارد.
به صورت کلی این دسته از شترمرغها برای پرورش گزینه ای مناسب به حساب می آیند که می بایست به صوت ویژه از سوی علاقه مندان پیگیری شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *