بهترین گردگیر طبیعی در دنیاقیمت گردگیر شترمرغ

گردگیر رنگی شترمرغ با استفاده ار پرهای طبیعی شترمرغ در رنگهای زیبا وجذاب تولید می شود.
پرهای شترمرغ به دلیل داشتن الکتریسیته ساکن جاذب گردوغبار هستند به این معنی که در حین گردگیری لوازم و اثاثیه گردغبار موجود جذب پرهای شترمرغ می شوند و در هوا منتشر نمی شوند که پس از اتمام کار نظافت با یک تکان شدید در بیرون از خانه ، گرد وغبار موجود در پرها  در هوا رها می شوند .
به همین دلیل بهترین گردگیر طبیعی در دنیا محسو.ب  می شود .

تولید گردگیر رنگی شترمرغ

شترمرغ نر

پس از ذبح شترمرغ و خروج خون از بدن پرنده عملیات پرکنی آغاز می شود ،اینکار باید با دقت زیاد انجام شود تا هم پوست اسیب نبیند هم هم پره تمیز و بدون آغشته شدن به خون جمع اوری شود.
پس از جمع آوری پر کار شستشو و تمیز کردن انجام می شود سپس خشک و اماده استفاده می شوند
رنگ طبیعی پر شترمرغ خاکتری و مشکی هست البته رنئ گ پر در سنین مختلف ونر وماده بودن شترمرغ هم متفاوت می باشد.
هر چقدر سن شترمرغ در زمان کشتار بیشتر باشد کیفیت پر بهتر می باشد .

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]پر شترمرغ با افزایش سن پرنده تغییر می کند و در نهایت پرنده نر پرهای کاملا مشکی و شترمرغ ماده خاکستری می شود [/box]

قیمت گردگیر رنگی شترمرغ

 

قیمت گردگیر پر شترمرغ با توجه به نوع دسته، کیفیت و مقدار  پرها  متفاوت می باشد .قیمت گردگیرهای معمولی  بین 25 تا 40 هزار تومان می باشد البته گردگیرهای سفارشی با قیمتهای بالای 50 تا 100 هزارتومان هم تولید می شود

رنگ کردن پر شتر.مرغ یک پروسه زمانبر هست .پرهای سفید به راحتی به هررنگی آغشته شده ورنگ پذیری خوبی دارند پرهای تیره برای رنگ شدن مخصوصا رنگهای روشن اول باید رنگبری شوند و اینکار باید تک تک روی پرها انجام شود که بسیار  زمان بر می باشد.

به همین دلیل  قیمت گردگیر زنگی شترمرغ چون طبق سفارش انجام میشود و به صورت انبوه و عمده نیست قیمت بالاتری دارد. حهت اطلاع از قیمت گردگیر رنگی شترمرغ با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *