چرم شترمرغ صادراتی عمده برای تولید انواع کیف و کفش ها و همچنین برای دوخت پالتو نیز به کار می رود که لطافت بسیار بالایی دارد و بسیار قیمتی و با ارزش است. این چرم به دلیل چربی بالایی که دارد انعطاف زیادی داشته و دچار شکستگی و خشک شدن نمی شود.چرم شتر مرغ برای صادرات به کشور های دیگر بسیار بازار خوبی دارد و برای مشاوره درباره فروش ویژه این محصول می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

فروش ویژه چرم شترمرغ صادراتی عمده

نحوه تولید چرم شترمرغ صادراتی

نحوه تولید چرم شترمرغ صادراتی چرم شترمرغ یکی از باارزش‌ترین چرم های موجود در بازار است که برای تولید آن مراحلی وجود دارد که در کارخانه های چرم سازی این مراحل را با دقت انجام می‌دهند و نکته قابل توجه نحوه صحیح در جداسازی پوست شترمرغ است که بتوان آن را به طور کامل و دقیق از بدن آن جدا کرد که هر شترمرغ حدود ۲ الی ۵ متر مربع پوست دارد که از آن می‌شود مقدار چرم قابل توجهی را به دست آورد و بسیار مقاوم و نرم است.

در مرحله اول پوست شترمرغ را داخل آب می خیسانند تا پروتئین ها و نمک هایی که در میان الیاف های آن وجود دارد به طور کامل از میان برود زیرا اگر این پروتئین ها باقی بماند از کیفیت چرم کاسته میشود، در مرحله خیساندن و شستن پوست آلودگی ها و خون به صورت کامل از پوست جدا میشود و مدت چهل و هشت ساعت طول می کشد که در این زمان آب بسیاری را جذب می کند و عملیات بر روی آن آسان تر می شود.

سپس مرحله آهک دهی شروع میشود که برای مقاومت چرم مناسب است و مراحل دیگری انجام می‌شود تا پوست به مرحله کراست برسد و بتوان رنگرزی را بر روی آن شروع کرد و چرم ها را به رنگ های مختلف و متنوعی تولید می‌کنند و از آنها محصولات قابل توجهی تولید می‌شود که هر شخص با توجه به سلیقه شخصی خود از این محصولات خریداری می کند.

کیفیت چرم شترمرغ شش برابر چرم گاو است و به همین دلیل طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده که علاوه بر استفاده در کشور خودمان به کشورهای دیگر نیز صادر می‌شود و بازار فروش بسیار خوبی دارد.

قیمت خرید چرم شترمرغ صادراتی عمده

قیمت خرید چرم شترمرغ صادراتی عمده برای خرید هر کالا و محصول روشهای زیادی وجود دارد که یکی از آسان ترین روش ها خرید غیر حضوری در کمترین زمان ممکن است که با مراجعه به سایت شرکت ما میتوانید خرید چرم را به آسانی و با کیفیت بسیار بالا انجام دهید و شرکت ما چرم شترمرغ صادراتی عمده را با قیمت بسیار مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا از کیفیت بالای این محصول بهره مند شوند و برای این کالای ارزشمند قیمت مناسبی را پرداخت کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *