چرم شترمرغ اصل عمده به صورت انبوه توسط تولیدکنندگان ایرانی ساخته می‌شود که البته این چرم نسبت به چرم های گاوی کمتر به تولید می‌رسد. چرا که جزو نمونه های کمیاب است و قیمت بسیار زیادی دارد که هر شخصی توانایی خرید آن را ندارد. پس می‌توان گفت تولید چرم شترمرغ به صورت سفارشی انجام می شود. فروشندگان بزرگ چرم شترمرغ اصل عمده نیز اطلاعات کاملی در رابطه با ویژگی های ظاهری این محصولات دارند و به راحتی با یک نگاه می توانند اصالت این محصولات را تشخیص دهند و محصول مطمئن را به دست مشتریان برسانند.

فروشندگان بزرگ چرم شترمرغ اصل عمده

3 خصوصیت بارز چرم شترمرغ اصل

3 خصوصیت بارز چرم شترمرغ اصل چرم شترمرغ چرمی طبیعی است که از دباغی پوست طبیعی شترمرغ تشکیل شده است و بافت این چرم با سایر چرم های طبیعی کمی متمایز است و باعث شده است تا بتوان محصولات خاصی را با استفاده از آن ها تولید کرد.

  • مهمترین ویژگی بارز چرم شترمرغ وجود برجستگی های ریزی در سطح بافت آن ها است که این برجستگی ها باعث می شوند به راحتی بتوان این چرم را از سایر چرم ها جدا کرد. نیز این برجستگی ها باعث می‌ شوند که نتوان چرم های مصنوعی را مشابه با این نوع چرم تولید کرد و در نتیجه امکان تشخیص اصالت این چرم برای مصرف کنندگان بسیار راحت است.
  • چرم شترمرغ یک چرم کاملا منعطف است که انعطاف پذیری این چرم طبیعی باعث می شود مقاومت آن در برابر نیروهای کششی و فشاری افزایش پیدا کند و در سطح آن ترک و شکستگی ایجاد نشود. به همین دلیل این چرم ها بهترین گزینه برای تولید کیف و کفش هستند.
  • از دیگر خصوصیات بارز چرم شترمرغ این است که این چرم با وجود این که تراکم و استحکام خوبی دارد اما بسیار لطیف و نازک است و با این وجود به هیچ عنوان در برابر گرما و رطوبت، دوام خود را از دست نمی دهد و به راحتی پاره نمی شود و حتی می‌توان گفت چرم شترمرغ چندین برابر مقاوم‌تر از چرم معروف گاوی است.

مراکز تامین چرم شترمرغ اصل عمده

مراکز تامین چرم شترمرغ اصل عمده چرم شترمرغ اصل یکی از چرم های طبیعی است که قیمت فوق العاده زیادی نسبت به سایر چرم های طبیعی معمولی دارد و تنها افراد مرفه جامعه توانایی خرید این نوع از چرم ها را دارند. لذا مراکز تامین چرم شترمرغ برای این که بتوانند قیمت این چرم را تا حدی ثابت نگه دارند و از افزایش ارزش آن جلوگیری کنند، باید تلاش کنند که تامین این چرم را به صورت مستقیم و بدون نیاز به هیچ واسطه‌ای انجام دهند.

اکثر تامین‌کنندگان اصلی چرم شترمرغ خود دارای کارگاه های تولید چرم هستند که با تولید این چرم طبیعی اجازه نفوذ هیچ واسطه ای را در پروسه فروش این محصولات نمی‌دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *