شاید تصور کنید که محصولات ساخته شده از جنس چرم طبیعی تنها از پوست گاو و یا گوسفند تهیه می شوند، ورقه های چرمی نه تنها از پوست حیوانات اهلی بلکه از پوست پرندگانی همچون شترمرغ نیز تهیه می شوند که درجه کیفی بالایی داشت و جزو چرم های نرم نیز شناخته می شوند. صادر کنندگان چرم شترمرغ زرشکی توانسته اند این نوع چرم را با ضخامت های گوناگون در اختیار مصرف کنندگان قرار بدهند و شما بر حسب نیاز قادر به خریداری هر کدام از آن ها هستید.

صادرکنندگان چرم شترمرغ زرشکی

انواع چرم شترمرغ را بشناسید

انواع چرم شترمرغ را بشناسید چرم های شترمرغ انواع مختلفی دارند که هر یک ضخامت و رنگ خاص خود را دارد، چرم های نازک و سبک وزن انتخاب مناسبی برای ساخت و تولید انواع کاپشن و مانتو هستند از نمونه چرم های ضخیم نیز در جهت ساخت رویه های کفش و یا بخش تودوزی اتومبیل مورو استفاده قرار می گیرد.

چرم های شتر مرغ پس از به دست آمدن برای بخش رنگرزی آماده شده تا با رنگ دلخواه در اختیار تولیدی ها قرار بگیرد، از میان چرم هایی با ده ها مدل رنگ، چرم رنگ مشکی، طوسی و قهوه‌ای تیره و روشن استفاده بیشتری داشته و از فروش بالاتری نیز برخوردار است.

چرم شترمرغ را می توان در سایزبندی مختلفی تهیه کرد، چرم های تولید شده از شترمرغ علاوه بر وزن سبکی که دارند از قیمت مناسب تری در مقایسه با چرم های دیگر برخوردار هستند که با با صرف کم ترین بودجه قادر به تهیه آن هستید.

اغلب چرم های تولیدی از شتر مرغ از طریق شترمرغ های بالغ تهیه شده اما در این میان چرم هایی نیز وجود دارد که از شترمرغ های کوچک تر به دست آمده است، به طور کلی شما برای خرید این دست از چرم ها می توانید آن ها را در سایز، ضخامت و ابعاد دلخواه انتخاب نمایید.

شرکت تولید چرم شترمرغ زرشکی

شرکت تولید چرم شترمرغ زرشکی شرکت تولید چرم شترمرغ توانسته با بالا بردن تنوع رنگی این محصولات، مشتریان مخصوص آن را به سمت خود جذب نماید، یکی از خوش رنگ ترین و زیباترین چرم های به دست آمده نمونه هایی با رنگ زرشکی است که بهترین انتخاب برای تولید پوشاک زنانه می باشد، چرم های زرشکی می تواند جلوه زیبایی به بخش های داخلی آپارتمان ها نیز ببخشد از این رو پیشنهاد می کنیم این رنگ از چرم شترمرغ را حتما تهیه و برای ساخت لوازم استفاده نمایید.

تولیدی های چرم می بایست علاوه بر افزایش کیفیت محصولات چرمی، با احترام به سلیقه مشتریان رنگبندی چرم ها را نیز افزایش داده تا ما بتوانیم نمونه های مختلفی از آن را تهیه و استفاده کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *