بهترین خوراک شترمرغ

شرکت های پخش خوراک دام و طیور با عرضه بهترین خوراک شترمرغ در کشور بر کیفیت پوست و گوشت شترمرغ تاثیر بسیاری می گذارند.

بهترین خوراک شترمرغ

خوراک شترمرغ

شترمرغ ها از نظر تغذیه جز حیواناتی محسوب می شود که همه چیز می خورند و پرندگانی بسیار مقاوم هستند به شکلی که میتوان آنها را با یک جیره ارزان قیمت حتی ضایعات محصولات کشاورزی تغذیه کرد.

در تهیه تغذیه شترمرغ نیازی به منابع خارجی نیست و تمامی مواد در داخل کشور با توجه به اقلیم ایران قابل تهیه بوده و باتوجه به سازگاری این پرنده می توان از موادی با کیفیت متوسط و ارزان برای خوراک شترمرغ استفاده کرد.

بهترین خوراک شترمرغ

مراحل تغذیه شترمرغ در طول رشد

  • از بدو تولد تا سه ماهگی، در ده روز اول زندگی اش می تواند از کیسه زرده تغذیه کند.خوراک شترمرغ را در ابتدا باید بصورت خرد شده به آنها داد.برای کنترل رشد شترمرغ باید بین 9 تا 10 مگاژول انرژی متابولیسمی دریافت کنند.جیره هایی کمتر از 5 درصد الیاف خام و کمتر از 5 درضد چربی باید دریافت کنند.
  • در 3 ماهگی تا یکسالگی مقدار انرژی و الیاف خام را باید افزایش داد اما مقدار پروتئین دریافتی را به نسبت کم کرد.
  • دوره پرواری که تغذیه آنها شامل کنسانتره و یونجه خشک می باشد و همچنین از طریق چرای یونجه سبز تامین می شود.
  • از یکسالگی تا تا تولید مثل غذایی متعادل با ویتامین ها و مواد معدنی لازم که میزان پروتئین و انرژی آن در سطح کمی باشد.الیاف جیره باید افزایش یابد.در هوای سرد استفاده از دانه سویای چرب توصیه می شود.
  • فصل تولید مثل جیره ای که پروتئین و انرژی بالایی داشته باشد اما الیاف در سطح پایینی باشد.

بهترین خوراک شترمرغ

شرکت پخش بهترین خوراک شترمرغ در کشور

تغذیه شترمرغ بر کیفیت و مرغوبیت پوست و گوشت شترمرغ تاثیر می گذارد و اگر به این امر دقت نشود سودآوری خوبی نخواهد داشت.شرکت های پخش خوراک دام وطیور با تهیه بهترین خوراک شتر مرغ آماده از کارخانجات معتبر خوراک سازی اقدام به پخش این خوراک می کنند.

از افرادی که به شرکت های پخش خوراک دام وطیور مراجعه می کنند دامداری های صنعتی و پیشترفته می باشند.از مزایای خرید از شرکت پخش خوراک دام دریافت با قیمت نازلتر و کیفیت بالا می باشد به این دلیل که محصولاتی که در این شرکت های پخش عرضه می شود مستقیما از صنایع تولید کننده خوراک دام و طیور تامین می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *