قیمت شترمرغ زنده پرواری

قیمت شترمرغ زنده پرواری در مزرعه باید کاملا به صورت اصولی و براساس پارامتر ها و معیار های مختلف توسط کارشناسان و فعالان حوزه پرورش و تجارت شترمرغ تعیین شود و به صورت تقریبی نمی توان قیمت آن را ذکر نمود.

همانطور که می دانیم شترمرغ از جمله پرندگانی بوده که به واسطه برخورداری از فرآورده های جانبی مختلف از جمله گوشت، پوست، چربی، بال و… در سال های اخیر مورد توجه بسیاری از فعالان حوزه پرورش طیور قرار گرفته است. تعداد کارگاه های پرورش شترمرغ پرواری در کشور بسیار افزایش یافته است و تاجران زیادی نیز در این حوزه فعالیت دارند و می خواهیم در این مطلب راجب قیمت شترمرغ زنده پرواری در مزرعه اطلاعاتی را ارائه نماییم.

مزرعه پرورش شترمرغ

مزرعه پرورش شترمرغ و یا مجتمع های بزرگ پرورش شترمرغ در بسیاری از شهر های کشور از جمله یزد، تبریز، مشهد، اصفهان و سمنان فعال هستند و روز به روز نیز تعداد این مزارع پرورش در حال افزایش می باشد.
امروزه نگاه ویژه ای به پرورش شترمرغ شده و سرمایه گذاری های کلانی در این حوزه انجام می شود.
زیرا میزان سود دهی آن بسیار بالا بوده و دوره برگشت سرمایه آن نیز کوتاه می باشد.
پرورش شترمرغ پرواری و فروش آن از میزان سود بالایی برخوردار است زیرا قیمت شترمرغ پرواری در مزرعه نسبت به هزینه های پرورش آن بسیار بالاتر است.

[box type=”info” align=”aligncenter” class=”” width=””]پرورش شترمرغ از جمله کسب و کارهای پر درآمد بوده که امکان ضرر در آن پایین نیز می باشد.[/box]

قیمت شترمرغ زنده پرواری

قیمت شترمرغ زنده پرواری

قیمت شترمرغ زنده پرواری به پارامتر ها و معیار های مختلفی بستگی دارد که تمامی آن ها را باید مد نظر داشته و در هنگام خرید و یا فروش مشکلات و ابهاماتی به وجود نیاید.

از جمله مهم ترین پارامتر های تاثیر گذار در قیمت شترمرغ پرواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن
  • سن
  • قد
  • ویژگی های ظاهری
  • نژاد شترمرغ
  • شرایط بازار

هر کدام از این موارد نقش موثری در تعیین قیمت شترمرغ پرواری خواهند داشت.
پرورش دهندگان و تاجران باتجربه در حوزه شترمرغ در انجام معاملات خود باید تمامی این موارد را آنالیز کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *