پارچه چرم مبلی تنوع بیشماری از نظر کیفیت دارد که سبب افزایش تولید این ملزومات با قیمت های مختلف شده است. یکی از بهترین نمونه های پارچه چرمی موجود در بازار چرم شترمرغ مبلی است که ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد. عرضه این نوع چرم ها با شیوه های مختلفی صورت می گیرد که شناسایی مرکز و فروشگاه های معتبر می تواند در تضمین کیفیت این محصولات اثرگذار باشد.مرکز عرضه چرم شترمرغ مبلی

چرا چرم شترمرغ بهتر است؟

چرا چرم شترمرغ بهتر است؟ فرآوری پوست شترمرغ و دباغی صحیح و دقیق آن موجب تولید پارچه ای چرمی بسیار منعطف، منسجم و دارای طول عمر بالا می شود. چرم شترمرغ نسبت به دیگر انواع پارچه های موجود در بازار، بافت بسیار منسجم تری دارد، به همین علت نیز انتخاب آنها برای روکش مبلمان، بسیار هوشمندانه است.

استحکام این نوع چرم نیز زیاد بوده و در برابر هر نوع عامل محیطی مانند فشار، کشش، سایش و حتی اجسام نوک تیز، مقاوم است. همین ویژگی سبب شده تا در صنعت مبلمان از این نوع چرم برای تولید ست های اسپرت یا روکش دسته مبلمان استفاده کنند. وجود برآمدگی و حالتی چروک مانند روی سطح چرم شترمرغ سبب هر چه زیباتر شدن شکل ظاهری آن شده است. عدم یکسان نبودن رویه چرم و در عین حال نرمی آن، ظاهری زیبا به پارچه های تولیدی می دهد.

دوام انواع چرم شترمرغ نسبت به چرم های گاوی و گوسفندی به مراتب بیشتر است. این محصولات در برابر گرما و سرما مقاوم بوده و به هیچ عنوان ترک نمی خورند و خراب نمی شوند. مقاومت در برابر مواد شوینده و عدم نفوذناپذیری نیز از دیگر مزیت های کیفی انواع پارچه چرمی تولید شده از پوست شترمرغ هستند.

توزیع انواع چرم شترمرغ مبلی

توزیع انواع چرم شترمرغ مبلی طی سالهای اخیر با افزایش پرورش شترمرغ شاهد بهبود روند تولید پارچه های چرمی از پوست آنها هستیم. این امر سبب شده تا ضمن توزیع هر چه بیشتر این محصولات، روند افزایش قیمت ها نیز سرعت کمتری نسبت به گذشته داشته باشد. برای خرید بهترین نوع چرم شترمرغ مبلی، شناسایی تولیدکنندگان داخلی و مراکز وارداتی امری حیاتی است.

شرکت های فعال در این حوزه به خوبی می دانند که کیفیت چرم تولیدی متناسب با شیوه های دباغی و فرآیند تولید تفاوت زیادی با یکدیگر دارند. از این رو شناخت برندهای تولیدی نیز می تواند در خرید رضایت بخش این محصولات و بهره مندی از قیمت های رقابتی اثر زیادی داشته باشد.

برا دستیابی به تمامی این اهداف و امکان خرید بهترین ارقام چرم از مراکز توزیع چرم شترمرغ مبلی بدون نیاز به واسطه های بازار، می توانید با مشاوران فروش این مرکز در ارتباط بوده و از خدمات آنلاین آنها بهره مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *