صنعت پرورش شترمرغ در کشور طی سالهای اخیر روند رو به رشدی داشته است. تجارت گوشت، پوست و پرهای این پرونده عواملی در جذب سرمایه گذاران برای ورود به این صنعت هستند. در این بین پرورش جوجه شترمرغ اهواز و دیگر مزارع تخصصی در کشور باید تحت شرایط کاملاً استاندارد و بهداشتی صورت گیرد. همچنین قیمت مناسب و ارزان این پرندگان تحت تاثیر موارد و فاکتورهای متنوعی همواره در حال نوسان است.

قیمت مناسب جوجه شترمرغ اهواز

اطلاعاتی درباره جوجه شترمرغ اهواز

اطلاعاتی درباره جوجه شترمرغ اهواز شترمرغ پرنده ای کاملاً اجتماعی است که اغلب به صورت گله ای زندگی می کنند. امروزه با توجه به اهمیت استفاده از چرم شترمرغ در صنایع مختلف، تولید گونه های مولد و تخم مرغ، ارزش بالای هر کیلو گوشت آن و استفاده از پرهای شترمرغ در صنعت تولید لوازم تزئینی، روند رو به رشد پرورش این پرندگان را شاهد هستیم.
اگر قصد پرورش و نگهداری از جوجه شترمرغ گوشتی یا تخمگذار را دارید باید اطلاعات جامع و دقیقی از شیوه های نگهداری، نحوه تغذیه و مراقبت های بهداشتی و پزشکی آنها داشته باشید.

محل نگهداری جوجه شترمرغ باید به گونه ای باشد که در برابر عوامل محیطی و حمله احتمالی حیوانات شکاری در امان باشند. سه ماه اول زندگی جوجه ها اهمیت زیادی دارد. به همین علت باید بیشترین مراقبت از آنها طی این دوره انجام شود.

برخی از مهمترین نکات تغذیه ای انواع شترمرغ در بدو تولید عبارتند از:

  • خوراک جوجه شترمرغ در هفته اول باید به صورت نرم باشد. سعی کنید خوراک را در مسیر حرکت جوجه ها بریزید.
  • تا زمانی که جوجه به محیط روباز انتقال داده نشده باید از سنگریزه در خوراک آنها استفاده شود.
  • در دو تا سه هفته اول باید ویتامین های مورد نیاز بر حسب مقادر استاندارد به آب آشامیدنی جوجه ها اضافه شود.
  • در دو سه روز اول زندگی بهتر است به همراه غذا، آب مورد نیاز نیز با شیوه های استاندارد در اختیار جوجه ها گذاشته شود.

فروش انواع جوجه شترمرغ اهواز

فروش انواع جوجه شترمرغ اهواز نکات و اطلاعات بسیار مهم و گسترده ای در مورد چگونگی پرورش انواع جوجه شترمرغ قبل و بعد از انتقال به مزارع وجود دارند. به علت فرار بودن مطالب و قوانین استاندارد جهت اطلاعات کافی می توانید با مشاوران و نمایندگان فعال در این سایت ارتباط فنی لازم را داشته باشید.
توجه کنید که به دلیل وجود گونه های گوشتی و تخم گذار باید بتوانید با توجه به میزان بودجه و سرمایه نوع مناسب جوجه شترمرغ را جهت پرورش انتخاب کنید. در بازار بسیاری از شهرها مانند اهواز خرید و فروش شترمرغ بالغ نر و ماده با حجم گسترده ای صورت می گیرد. برای کسب جدیدترین اطلاعات از نوسانات قیمت، شیوه های سفارش خرید آنلاین و تهیه کاتالوگ ها و دفترچه های راهنما می توانید با مشاوران آنلاین بدون پرداخت کمترین هزینه در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *