شتر مرغ  دارای  نژادها و گونه های مختلفی است. امروزه در اغلب شهرهای مختلف ایران بسیاری از افراد در زمینه پرورش انواع شترمرغ مولد مشغول به کار هستند. قیمت خرید شترمرغ پیش مولد به فاکتورهای متعددی وابسته است و  قیمت آن با توجه به سن این حیوان و سالم بودن آن، روش خرید و فروش و …. متفاوت می باشد. قیمت خرید و فروش عمده شترمرغ نسبت به قیمت جزیی آن مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.قیمت خرید شترمرغ پیش مولد

آشنایی با انواع شترمرغ پیش مولد

آشنایی با انواع شترمرغ پیش مولد انواع شترمرغ پیش مولد از جوجه شتر مرغ بزرگتر و از نوع بالغ این پرنده اندکی کوچکتر است. شتر مرغ ماده در سن دو سالگی بالغ شده و توانایی تخمگذاری را دارد. در سال اول تعداد کمتری تخم گذاشته و در سال های بعد بر تعداد تخم های آن افزوده می شود.
شترمرغ نر دیرتر و در سن 3 سالگی به بلوغ می رسد و دارای بال های سیاه رنگی است. امروزه انواع شتر مرغ در مزارع پرورش شتر مرغ به خوبی پرورش می یابند. شتر مرغ پیش مولد باید به خوبی تغذیه شود تا بتواند رشد خوبی داشته باشد و به مرحله بلوغ و تخم گذاری برسد.
این حیوان در شرایط مختلف جوی دارای مقاومت بسیار خوبی است و در محیط های گرم و سرد و در مناطق مختلف می توان این پرنده را نگهداری کرد. شترمرغ یکی از بزرگترین پرنده ها در روی زمین است که قدرت پرواز ندارد ولی از سرعت خوبی برخوردار می باشد. این پرنده با توجه به مزیت های فراوان و رشد بسیار خوب از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده و متقاضیان زیادی دارد.

تولید کنندگان شترمرغ پیش مولد

تولید کنندگان شترمرغ پیش مولد تولید شترمرغ پیش مولد در مناطق مختلف کشور با بهترین کیفیت صورت می پذیرد. با توجه به ویژگی ها و شرایط نگهداری آسان و مقرون به صرفه ای که این پرنده دارد، امروزه شاهد راه اندازی مزارع متعدد پرورش شتر مرغ در اغلب استان های کشور هستیم. شتر مرغ یکی از پرندگان مفید برای انسان می باشد که از قسمت های مختلف آن نظیر پوست شتر مرغ، تخم آن، گوشت این حیوان و پر شترمرغ و …  استفاده زیادی می شود.
این پرنده ارزشمند دارای گوشتی بسیار لذیذ و خوشمزه بوده که دارای ارزش غذایی بالایی است و به دلیل کیفیت بالا و دارا بودن انواع ویتامین و پروتئین مشتریان زیادی دارد.
یکی از معتبرترین مرکز خرید و فروش انواع شترمرغ پیش مولد با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت  بازرگانی ایرامو می باشد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و قیمت این محصول با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *