جوجه شترمرغ تهران با استفاده از مواد غذایی مخصوص پرورش می یابد. این موجود گوشت لذیذ و با ارزشی دارد و به همین دلیل دارای خاصیت درمانی می باشد. انواع جوجه شترمرغ ها در سنین مختلف جیره غذایی متفاوتی دارند. نوع تغذیه در این گونه از پرندگان از اهمیت ویژه ای برخوردار است و با گذشت زمان بر رشد پرنده تاثیر گذار است. قیمت انواع جوجه شترمرغ در شهر تهران همواره در حال نوسان است.

قیمت انواع جوجه شترمرغ تهران

اطلاعاتی درباره جوجه شترمرغ تهران

اطلاعاتی درباره جوجه شترمرغ تهران در این بخش قصد داریم، اطلاعاتی درباره جوجه شترمرغ ها در شهر تهران ارائه نماییم. جوجه های یک تا دو روزه شتر مرغ نیازی به تغذیه ندارد و پس از این مدت است که تغذیه جاندار آغاز می گردد. برای اینکه به توان جوجه هایی سالم پرورش داد، نیاز به تکنیک و تجربه خواهید داشت. اگر مهارت های لازم در این زمینه را یافتید، بدون شک به سودهای کلان دست خواهید یافت. برای پرورش جوجه شترمرغ ها از چندین روش استفاده می شود.

یکی از روش های متداول استفاده از شیوه چرخه کامل می باشد. در این حالت، شتر مرغ های بالغ تخم ها را می گذارند و پرورش دهنده آنها را تا سنین بلوغ بزرگ می کنند. در روش دوم که با نام پرورش مولد خوانده می شود، تخم ها به صورت آماده از مزرعه ای دیگر تهیه می گردند. با استفاده از دستگاه جوجه کشی نیز می توان تخم ها را به جوجه تبدیل کرد.

در این میان، در صورتی که جوجه شتر مرغ تهیه کرده باشید، به راحتی می توانید آنها را تا زمان بلوغ پرورش دهید. اگر تازه کار هستید، حتما از این شیوه استفاده کنید. جهت پرورش جوجه شتر مرغ نیاز به تجهیزاتی مانند، مزرعه، غذای مناسب، دارو و … خواهید داشت.

این پرندگان جثه بزرگی دارند و برای نگهداری آنها، نیاز به مکان بزرگی خواهید داشت. الیته جوجه ها در یک ماه اول زندگی کوچک هستند و فضای زیادی را اشغال نمی کنند. به طور مثال برای نگهداری 20 جوجه، یک مکان 10 در دو متر کافی خواهد بود. به دلیل سرعت بالا در رشد جوجه ها خیلی سریع نیاز به فضای بیشتری خواهید یافت.

اگر قصد تهیه جوجه شتر مرغ را دارید، میزان فضای محل پرورش را در نظر بگیرید و متناسب با وسعت مزرعه، جوجه ها تهیه نمایید. توجه به آب و هوا از دیگر نکات مهم است. در صورتی که در شب هوا نامناسب باشد، نیاز به سالن خواهید داشت. به طور کلی جوجه شتر مرغ ها در نواحی گرم و خشک بهتر پرورش می یابند و هزینه کمتری صرف آنها خواهد شد.

تولیدی جوجه شترمرغ تهران

تولیدی جوجه شترمرغ تهران تولیدی شترمرغ محصولاتی با کیفیت و سالم ارائه می کند.

به دلیل خاصیت بی نظیر گوشت شتر مرغ، بازار شترمرغ از رونق بالایی برخوردار است. تولیدی جوجه شترمرغ در تهران، محصول خود را به صورت عمده عرضه می کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *